پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

نوجوانان والیبال ایران در جمع هشت تیم برتر دنیا
بازديد : 552

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان با شکست مصر در مرحله پلی اف مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها پیوست.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های مرحله نخست پلی آف از ساعت 12 ظهر به وقت مکزیک و 23 و 30 دقیقه به وقت ایران آغاز شد که تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان به مصاف مصر قهرمان قاره آفریقا در شهر مکزیکالی رفت.
ملی پوشان نوجوان کشورمان در این دیدار سه بر یک مصر را شکست دادند تا به عنوان دومین تیم برتر این رقابت ها گام به مرحله یک چهارم نهایی بگذارند. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 21 و 25 بر 15 به پیروزی رسید و تنها ست سوم را با امتیاز 25 بر 18 به حریف خود واگذار کرد.
ایرج مظفری سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان از ترکیب محمد جواد معنوی نژاد، حمید حمودی، اکبر والی، سهند اله وردی ، محمدرضا عیوض پور، محمد دلیری و جبار اسمعیل پور در دیدار با مصر استفاده کرد.
در دیگر دیدار همزمان با بازی ایران و مصر، دو تیم مکزیک (میزبان ) و آرژانتین به مصاف یکدیگر رفتند که آرژانتین (نایب قهرمان آمریکای جنوبی) با شکست سه بر صفر مکزیک با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 14 و 25 بر 20، حریف تیم والیبال نوجوانان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی شد.
گفتنی است تیم ملی والیبال نوجوانان مصر در زمانی در برابر ایران مغلوب شد که تحولات زیادی در این کشور بوجود آمد و نظامیان قدرت را در این کشور در دست گرفتند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران دور مقدماتی این رقابت ها را با سه پیروزی در برابر فنلاند، فرانسه و روآندا و یک باخت در برابر روسیه و کسب هشت امتیاز به پایان رسانده بود.




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف